like page..

Followers

love


Tuesday 17 April 2012

Cinta Dan Pelajaran..


Antara cinta dan pelajaran
mesti korang jawab pelajaran lagi penting
sebab pelajaran yang menentukan masa depan kita
kalau cinta pulak masih dalam angan2
entah jadi ke tidak kan..
ermmm...malam nie aku sedih sesangat...mujur niat bunuh diri xde
kalau tidak xpasal2 dpat dosa kering aku malam nie....
memang aku sedih giler....aku banyak pikir tentang kemajuan cinta aku 
sampaikan pelajaran aku letak no 2...
tengok apa dah jadi carrymark math  aku bapak teruk wehhhh...
memang menyesal sangat2..dulu masa aku masuk sem 1 
aku xde la teruk macam nie banyak berfikir benda yang pasti ke tak...
masa sekolah pon walau aku nie kira banyak main
tapi pelajaran aku ok....Ya Allah apa nak jadi dengan aku nie..
orang lain bercintan2 gak...tp still lagi boleh relax je time study 
xmacam aku asal STUDY je gelabah...menci la aku pada diri sendiri...
semakin malas dan banyak pikir benda yang pasti ke x...
keluar la mars...kau 2 da final exam..paper math jumaat nie...
Ya....aku tak tiru orang masa exam...aku buat dengan kemampuan n usaha aku
sebab aku tau kalau aku tiru orang xkan masa kerja nnti aku nak tiru orang lagi
dapat anak...ajar anak aku tiru orang kalau nak pandai...
takkan la wehh nie mars la..aku ada matlamat aku sendiri...
aku boleh cari duit dengan usaha aku...
aku tak suka tumpang periuk nasi orang
doa n tawakkan tuw la kekuatan....
GAGAL TAK BERMAKNA KITA KALAH
TAPI BIARLAH KITA BERJAYA BERMULA DENGAN 
KEGAGALAN..TAK SEMESTINYA ORANG PANDAI SAMPAI MATI
PANDAI..ALLAH MAHA ADIL...

No comments:

Post a Comment