like page..

Followers

love


Wednesday 12 December 2012

Corak Hidup Baru



Assalamualaikum semua..
setelah lama mars mendiamkan diri dari update blog kesayangan nie
dalam tempoh mars tak update blog macam2 berlaku namun mars redha dengan ketentuan Allah..orang dalam gambar nie la yang telah kembalikan senyuman mars
kami dah berkawan dah lebih 5 tahun masa tingkatan 1 kami 1 kelas
lepas tuw berpisah sebab mars tukar sekolah tahun 2010 kiteorang jumpa balik melalui facebook dan kami berkawan sehinggalah menerbitkan perasaan cinta sebenarnya dah lama rupanya dia memedamkan perasaan kat aku sejak tingkatan 1 aku ingat aku tak jumpa dah dia..tapi takdir telah menemukan semula aku dan dia..
aku harap kali nie dialah Adam dan aku lah tulang rusuknya....Amin..


saya sayang awak..

Mohd Sofian Bin Yussaini

2 comments: