like page..

Followers

love


Wednesday 26 December 2012

Maafkan Aku..:'(



Sehari dua nie hati aku sangat berduka..mungkin aku bukan sempurna untuk dia mungkin aku juga tak layak untuk bergelar calon isterinya..aku sedar siapa diri aku dah banyak kali aku cermin diri aku tapi kalau Allah dah tentukan macam nie apa aku boleh buat aku tau dia boleh terima aku seadanya tapi bila aku bersama dia aku rasa tersangat rendah diri..perasaan aku sakit sekarang maafkan aku sayang...aku tak patut buat macam nie aku cuma perlukan sedikit masa untuk mencari kekuatan diri aku..

" kita dah janji untuk sama2 tempuhi dugaan cinta kita"

terngiang2 kat telinga sy ngan kata2 awak..
kalau boleh biar semua kesakitan,keperitan tuw bagi pada aku
aku tak nak tengok orang yang aku sayang sedih...
entah la aku rasa terhina bila teringat kisah lama..aku benci ngan kisah lama aku !!


No comments:

Post a Comment